Open Category List

Betörő a csomagban

Egy biztosító cég küldte ki a képen látható direkt marketing csomagot. A mit sem sejtő címzett jól meglepődhetett, amikor kibontva az egyszerű fehér borítékot, egy egész alakos, valós méretű, feketeruhás, símaszkos betörőt hajtogatott ki a borítékban lapuló küldeményből. A betörőn egy szövegbuborékban pedig az a frappáns üzenet állt, hogy:

Ilyen könnyű bejutni az otthonába. Milyen jó a lakásbiztosítása? Forduljon az értékesítőnkhöz további információkért, vagy látogassa meg honlapunkat!

Én roppant szellemesnek találom ezt a kampányt, és aki kibontotta és látta, azt bizonyára hatékonyan megszólították ezzel az ajánlattal. Csak egy aprócska bibi van vele szerintem. Tudniillik, egyáltalán nem olyan egyszerű bejutni egy borítéknak a potenciális vásárló, ügyfél vagy cég lakásába, irodájába. Sőt, sajnos úgy gondolom, hogy a mai direkt marketing küldeményekkel telített világunkban ennek a konkrét kampánynak a borítékjai is többségében a kukában végezték, mármint bontatlanul. Gondolj csak bele: hány ilyen jelöletlen, logó vagy figyelemfelkeltő illusztráció nélküli dm csomagot, borítékot kapunk manapság? Egy ilyen sima boríték a szórólapok, reklámújságok és egyéb kéretlen küldemények özönében nem sok jóra számíthat.

Ha azt szeretnéd, hogy a te direkt marketing borítékodat biztosan kibontsák, akkor nem elég helyesen megcímezned. Tanácsos megkeresned egy kreatív ügynökséget, aki emlékezetes, jópofa, figyelemfelkeltő grafikai megjelenést tud adni a borítéknak legyen az akár hagyományos boríték vagy extra védelmet adó buborékos boríték, azután pedig árajánlatot kérned több borítéknyomdától boríték felülnyomásra, és kiválasztanod azt, amelyik egyszerre tudja jó áron, jó minőségben és gyorsan kiszolgálni az igényeidet. (Tipp: a Domypressről tudom, hogy biztosan ilyen.)

A boríték felülnyomás biztosan megéri az árát. Egy figyelemfelkeltő boríték szinte ingerli a címzettet arra, hogy kibontsa azt, és garantálja, hogy a fantasztikusan ötletes kampányodat minél többen lássák, és ne kidobott pénz legyen.

Forrás: https://www.hagueprint.com/blog/item/153-7-clever-direct-mail-printing-solutions

knowledgebase