Open Category List

A személyreszabott dm levél nem humbug, tényleg működik!

A direkt marketing levélnek, miután kiküldtük, nincsen havi előfizetési díja, se roaming díja vagy más egyéb díja, és nem kerül a spam mappába. Tehát gazdaságos: boríték, levélpapír, bélyeg és nyomtatás kell csak hozzá, ami egyszeri és megtérülő beruházás. Bárkit elérhetünk vele, akinek posta címe van. Csak arról kell gondoskonunk, hogy a borítékot a címzett fel is bontsa, mert hisz hiába volt olcsó a boríték és a felülnyomás, ha a legtöbb levelünk bontatlanul a szemétben landol. A sikeres dm kampányodhoz szeretnénk most egy hasznos tippet adni.

Szabd személyre a dm borítékot és levelet!
A rendszeresen ismétlődő gazdasági visszaesések közepette érdemes belegondolni pár statisztikába: A USPS (az amerikai posta) szerint az átlagos amerikai cég fél tucat direkt marketing kampányt küld ki havonta. Az Egyesült Államokban hatalmas kultúrája van a direkt marketingnek, ami nékkül az üzletmenetük szinte féllábú lenne. Ezek a cégek már szinte tökélyre fejlesztették a dm kampányaik hatásmechanizmusát.

Az egyik legnagyobb fortély, amit elleshetünk tőlük az a leleményesség, amellyel személyreszabják, ha úgy tetszik megszemélyesítik a dm borítékjaikat. A személyreszabás azért működik, mert rögtön egy személyes, közvetlen kapcsolatot alakít ki a fogadóval, aki ettől megbecsültnek fogja érezni magát.


Számos technika létezik a boríték személyreszabására, pl.:

Ragassz egy post-it címkét a borítékra vagy a levélpapírra, ahogy látod a mellékelt ábrán is.
Tedd emlékezetessé a küldeményt egy termékmintával vagy aprócska, személyreszóló ajándékkal,
Használj boríték felülnyomást sima, egyszínű borítékok helyett, és a rányomott frappáns szlogen vagy humoros grafika megnyitja a vásárlód szívéhez vezető ajtót.
Utóbbiban tud neked segíteni egy borítéknyomda, mint például domypress.hu, amelytől megfizethető áron rendelhetsz boríték felülnyomást.

knowledgebase