Okmánytasak GYIK




  • Megváltoztathatom a kosaram tartalmát?
    A bevásárlókosár tartalmát megváltoztathatod. A kosárban levő egyes termékek tételszámát törölheted, tételeket adhatsz hozzá.
  • Honnan tudhatom, hogy az online megrendelésem sikeres volt-e?

    A megrendelés befejezése után visszaigazolást kapsz, ami tartalmazza a domypress.hu-n megrendelt összes információt a megrendelésedről. A megrendelés mostantól a “Fiókom / Megrendeléseim” alatt lesz felsorolva, az aktuális szállítási állapot mellett. Ezzel egyidejűleg az e-mail címedre visszaigazolást kapsz a megrendelés átvételéről.

  • Nyomon követhetem online a megrendelésemet?

    Igen, nyomon követheted a megrendelésedet. Amint átadtuk a rendelésed a futárszolgálatnak, e-mailben kapsz tőlük szállítási visszaigazolást a megadott email címre. Ez tartalmazza a csomag számát és egy linket a csomagszolgáltatás online szállítmánykövetéséhez.

  • Mi a visszaküldési jogom?

    Ha egy termék nem felel meg az elvárásoknak, 14 napon belül visszaküldheted. Felhívjuk figyelmed, hogy a vételár teljes visszatérítése csak akkor teljesíthető, ha az árukat tökéletes állapotban kapjuk meg. Kérjük, vedd figyelembe az Általános Szerződési Feltételeinket is .

  • Mi az a “Saját fiók”?

    A “Saját fiók” a Te személyes területed webáruházunkban. Az összes funkció használatához regisztráció szükséges. A Te általad választott jelszóval kizárólag Te férhetsz hozzá személyes adataidhoz. A „Saját fiók” alatt kezelheted a bevásárló listád, elmentheted, megtekinthetied vagy megváltoztathatod a személyes ügyfél- és rendelési adataidat, megtekintheted a jelenlegi, régebbi megrendeléseket, ellenőrizheted a szállítási állapotot, kezelhetsz több szállítási címet és még sok minden mást.

  • Miért nem tudok regisztrálni az ügyfélszámommal?

    Nagyra értékeljük bizalmad, és a domypress.hu A borítékspecialista legnagyobb körültekintéssel és a legmagasabb szintű biztonsági előírásokat alkalmazza személyes adataid védelmére. Az ügyfélszámot más emberek is ismerhetik, és nem lesz elég biztonságos. Ezért szükséges, hogy az első online megrendelés leadásakor regisztráljál személyes adataiddal, és minden egyes további megrendeléshez bejelentkezzél e-mail címeddel és jelszavaddal.

  • Az “Elfelejtett jelszó” nem működik

    Ennek oka lehet a következő A link elvesztette érvényességét
    A biztonságod érdekében a link 2 óra múlva elveszíti érvényességét.
    Egyszerűen térj vissza a bejelentkezési oldalra, és ismételd meg az “Elfelejtette a jelszavát” folyamatot.
    A linket különböző böngészőkben nyitották meg
    Előfordulhat, ha bezártad a böngészőt az „elfelejtett jelszó” folyamat befejezése előtt, vagy ha a link egy másik böngészőben nyílik meg.
    Kimásolhatod a linket az e-mailből, és megnyithatod közvetlenül a használt böngészőben. Kérünk, ne zárd be a böngészőt, amíg nem változtattad meg a jelszót.

  • Hogyan kaphatom meg a számlát?

    Számlád a csomagban van, vagy postázzuk számodra.

  • Lehetséges más szállítási címre kézbesíteni?

    Ha regisztráltál a domypress.hu – A borítékspecialistán, akkor természetesen megadhatsz egy másik szállítási címet. A szokásos módon jelentkezz be az üzletbe. A szállítási címeket hozzáadhatod vagy módosíthatod a “Saját fiók / Saját adatok” alatt.

  • Milyen hamar kapom meg a megrendelésemet?

    A megrendelésed ha 15 óráig leadod a domypress.hu A borítékspecialistának úgy hétköznap hétfőtől péntekig 16:00 órakor már a futárnál van. A megrendelésed Magyarország területén 8-17h között a következő munkanapon kapod meg. Természetesen raktárunkból azonnal viheted hétköznap 8-17 óra között. Ez nem vonatkozik a céges boríték, reklám boríték,számla boríték, légpárnás és redős talpas bővítő boríték nyomtatási rendelésedre. Ezekre külön szállítási időt kapsz. 

1 2