-
Miért vegyen borítékot a Domypresstől?Mert mi garantáltan a piac legjobb árain fogjuk adni vevőinknek borítékjainkat, termékeinket. Termékeinket magas készlettel tartjuk.
-
Mennyibe kerül a szállítás?
Szállítási költség kiszámítása a termék súlya, m3 köbmétere,
rendeltetési hely irányítószám alapján -
Mennyi idő múlva kapom meg a megrendelésemet?
Sima boríték rendelést általában indítjuk ugyanaz nap, vagy
a következő munkanap. 15 óráig leadott rendelésed 16h-kor már futárnál.
Hétköznap 9-15 óra között dolgozzuk fel a szállÍtási megrendeléseket.
Szombat vasárnap zárva vagyunk.
Rendeléshez kapsz egy nyomkövetési számot hogy tudd hol tart a csomagod.
A megrendelések 96% ugyanazon a napon teljesül.
Nyomtatott Borítékoknak a gyártási ideje 1-5 munkanap.
Továbbá, ha szükség van a megrendelésre egy bizonyos időpontig, kérünk
oszd meg velünk, hogy tudjuk kezelni a megfelelő sorrendben.
Ha van egy kis probléma a megrendeléseddel kapcsolatban a rendelés
nem lép tovább amíg felvesszük veled a kapcsolatot, hogy megbeszéljük
mi a megoldás. -
Elutasított / visszautasított szállítmányok
Ha egy szállítmányt elutasítanak, a fuvarozó vissza fogja szállítani a
csomagot. Az ügyfél felelős a költségekért mind a kimenő szállítás mind
a visszatérési szállítás, és ezt az összeget le kell vonni, az ügyfélnek
meg kell fizetni.
Az árú újraküldésének a díja is kérhető. -
Hogyan lehet fizetni?
Weboldalunkon Barion rendszerén keresztül tudsz bankkártyával fizetni a legnagyobb biztonságban
Telephelyünkön készpénzzel, és bankkártyával egyaránt fizethetsz.
Rendelésed kérheted előre utalással díjbekérő alapján.
Utánvéttel a futárnak készpénzzel, vagy bankkártyával.
-
A domypress.hu szállít Magyarországon kívül?
Mi a domypressnél örülünk, hogy nemzetközi szállítást is tudunk
partnereink számára biztosítani. A Sprinter futár vállal Európa országaiba szállítást. Ennek díjszabásáról megrendeléskor egyeztetni szükséges. Fontos, hogy amennyiben nulla forintos ÁFA tartalmú számla kerül kiállításra, úgy azt a nyilatkozatot, amely igazolja, hogy a megvásárolt termék elhagyta az országot, minden esetben szükséges visszaküldeni. -
Ki tudom választani, hogy más a szállítási cím mint a számlázási?
Be tudod állítani, hogy más legyen a szállítási cím mint a számlázási.
A fizetési folyamat során beállíthatod a számlázási címtől eltérő
szállítási címet. Ha nem változtattad meg a szállítási címet, akkor az
alapértelmezettként megadott címre megy a szállítás. -
Tudok megrendelést leadni telefonon keresztül?
A domypress.hu szívesen fogad megrendeléseket telefonon a
061 265 0692 számon. Hívás elött győződj meg arról, milyen terméket
milyen mennyiségben kívánsz vásárolni.
Ha segítségre van szükséged, ne habozz, ügyfélszolgálatunk örömmel várja hívásod. -
A domypress.hu webáruház biztonságos?
Igen. A legmagasabb szintű biztonságot használjuk, hogy a kártya adataid biztonságban tartsuk.Az iparági szabvány 128 bites SSL tanusítványt lehet ellenőrizni az ikonra kattintva az oldal alján. Győződj meg róla, hogy az aktuális dátum
jelenik meg az ikonon. -
Nagyon nagy mennyiséget akarok rendelni, ez lehetséges?
Ha egy nagyobb mennyiséget szeretnél rendelni lépj kapcsolatba velünk a 061 265 0692, 06/30 420 7080 telefonon vagy a [email protected] emailcímen.